AÇIK
SABAHA KALAN SÜRE
Çaykur Rizespor Teknik Direktör İlhan Palut, Sivasspor mağlubiyetinin ardından yaptığı açıklamada, “Daha fazla pozisyon yakalamamız gerekiyordu. Bir istikrar yakalamak istiyorduk ama kötü bir sonuç aldık. İyi gitmiyoruz” dedi.Süper Lig’in 11. haftasında Çaykur Rizespor deplasmanda karşılaştığı Sivasspor’a 2-1 mağlup oldu. Maçın ardından düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulunan Rizespor Teknik Direktörü İlhan Palut, “Bundan önce 2 maçlık nefes almışlığımız vardı, bunu sürdürmek istiyorduk. Bu deplasmanın zor olacağını biliyorduk, bunu da maçtan önce söylemiştim. Sivasspor enteresan bir takım diye de söylemiştim. Son derece kontrolümüzde başlayan bir maçtı. Pozisyonlarımız vardı, belki skoru artırabilirdik. 2. yarı 2 gol yedik. En azından beraberliğe getirecek skoru bulamadık. Daha fazla pozisyon yakalamamız gerekiyordu. Bir istikrar yakalamak istiyorduk ama kötü bir sonuç aldık. İyi gitmiyoruz. Yarından itibaren Trabzonspor maçına hazırlanmaya başlayacağız. Sivasspor’da tebrik ediyorum ve başarılar diliyorum” dedi. – SİVASKaynak: İhlas Haber Ajansı / Spor İlhan Palut Sivasspor Rizespor 3-sayfa Futbol sivas Spor
GENEL
17 Haziran 2026GENEL
17 Haziran 2026EKONOMİ
17 Haziran 2026GENEL
17 Haziran 2026GENEL
17 Haziran 2026GENEL
17 Haziran 2026GENEL
17 Haziran 2026
1
İSKİ çalışanlarına mobbing ve tazminat baskısı!
1143 kez okundu
2
Rize Belediyesi de böl, parçala ve istediğin firmaya ihale ver yöntemini sevmiş!
1025 kez okundu
3
Sivas’ta Buzlanan Yolda Kayan Otomobil Müsi·takil Evin Bahçesine Düştü
614 kez okundu
4
Sivasspor’da Rey Manaj 3 Hafta Yok
460 kez okundu
5
Arkeologlar, binlerce yıldır toprak altında gizlenmiş dev bir piramit keşfetti
369 kez okundu
Herhangi bir şikayet veya haber kaldırma talebiniz için lütfen [email protected] adresiyle bizimle iletişime geçin.